Hieronder ziet u de veelgestelde vragen. Als uw vraag er niet bijstaat, neem dan gerust contact met ons op.

  • Wat betekent beschikbaar via nabestelling?

Dit betekent dat het product niet op voorraad is, u kunt het product wel bestellen. De levertijd is dan langer.

  •  Hoe neem ik contact met jullie op?

Dit kan via het formulier op de contactpagina.

  • Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Kijk hiervoor op de retourneren pagina.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betaling op verschillende manieren. Echter, wij raden het gebruik van iDeal aan. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?

Als u voor 17:00 besteld wordt uw bestelling dezelfde dag nog op de post gedaan. Dit betekent dat u het meestal de volgende werkdag in huis zal hebben. Echter is dit geen garantie omdat wij dit niet zelf in handen hebben.

  • Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bij Lofit.nl bedragen € 3,-. Bestellingen vanaf € 20,- worden gratis verzonden!